کد خبر : 4573
تاریخ انتشار : شنبه 11 ژانویه 2020 - 13:20

صادرات ۱.۶ میلیارد دلاری بنگاه‌های کوچک و متوسط در ۹ ماهه امسال

صادرات ۱.۶ میلیارد دلاری بنگاه‌های کوچک و متوسط در ۹ ماهه امسال

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: صادرات بنگاه‌های کوچک و متوسط تا پایان آذرماه از مرز ۱.۶ میلیارد دلار گذشت. به گزارش پایگاه خبری تب و تاب نیوز، «اصغر مصاحب» امروز (شنبه) افزود: ‌مواد غذایی، لوازم خانگی، مواد پلیمری و پلاستیکی، مواد شیمیایی، فرش، چرم و کیف دستی، عمده کالاهای

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: صادرات بنگاه‌های کوچک و متوسط تا پایان آذرماه از مرز ۱.۶ میلیارد دلار گذشت.

به گزارش پایگاه خبری تب و تاب نیوز، «اصغر مصاحب» امروز (شنبه) افزود: ‌مواد غذایی، لوازم خانگی، مواد پلیمری و پلاستیکی، مواد شیمیایی، فرش، چرم و کیف دستی، عمده کالاهای صادراتی را تشکیل می‌دهند.

وی بیان‌ داشت: ‌کمک به راه اندازی شرکت‌های مدیریت صادرات و تشکیل کنسرسیوم های صادراتی (تجمیع واحدهای تولیدکننده و صادراتی برای عرضه کالاهایشان با برند مشترک یا به صورت متحدالشکل)، دو فعالیت عمده‌ای است که از سوی این سازمان برای توسعه صادرات بنگاه‌های کوچک و متوسط انجام می‌شود.

این مسئول خاطرنشان‌کرد: تا امروز ۷۲ کنسرسیوم صادراتی و ۶۵ شرکت مدیرت صادرات شکل گرفته و فعالیت دارند.

وی در ادامه، حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی را در راستای تقویت صنایع کوچک و حضور در بازار آن کشورها برای این صنایع مثبت ارزیابی کرد و گفت: به همین منظور کارگاه‌های آموزشی برای کنسرسیوم‌های صادراتی و شرکت‌های مدیریت صادرات برگزار شده تا با مبانی، اصول و موارد حقوقی صادرات آشنا شوند.

مصاحب بیان داشت: عمده آموزش‌ها در خصوص غرفه‌آرایی، نحوه معرفی شرکت‌ها، انجام مکاتبات، بازاریابی، مسائل فنی و غیره است.

وی بیان‌ داشت: ‌کمک به راه اندازی شرکت‌های مدیریت صادرات و تشکیل کنسرسیوم های صادراتی (تجمیع واحدهای تولیدکننده و صادراتی برای عرضه کالاهایشان با برند مشترک یا به صورت متحدالشکل)، دو فعالیت عمده‌ای است که از سوی این سازمان برای توسعه صادرات بنگاه‌های کوچک و متوسط انجام می‌شود.

این مسئول خاطرنشان‌کرد: تا امروز ۷۲ کنسرسیوم صادراتی و ۶۵ شرکت مدیرت صادرات شکل گرفته و فعالیت دارند.

وی در ادامه، حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی را در راستای تقویت صنایع کوچک و حضور در بازار آن کشورها برای این صنایع مثبت ارزیابی کرد و گفت: به همین منظور کارگاه‌های آموزشی برای کنسرسیوم‌های صادراتی و شرکت‌های مدیریت صادرات برگزار شده تا با مبانی، اصول و موارد حقوقی صادرات آشنا شوند.

مصاحب بیان داشت: عمده آموزش‌ها در خصوص غرفه‌آرایی، نحوه معرفی شرکت‌ها، انجام مکاتبات، بازاریابی، مسائل فنی و غیره است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ويژه